Dostępne formy wysyłki oraz płatności za towar
Po złożeniu zamówienia nasz handlowiec skontaktuje się z Państwem telefonicznie lub mailowo w celu potwierdzenia zamówienia.
Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania zamówienia.
Dostawa zamówionych Towarów jest realizowana przez firmy: DPD, FedEx (TNT), UPS oraz InPost, dostępna jest również opcja odbioru osobistego (po przedpłacie). Koszty dostawy podane są poniżej. Dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania Zamówienia.
Wysyłka jest realizowana w dni robocze w przeciągu 24-48 godzin od złożenia zamówienia w przypadku pobrania lub szybkich płatności online, albo po zaksięgowaniu środków na koncie w przypadku przelewu zwykłego (nie dotyczy produktów na specjalne zamówienie). Składając zamówienie przed dniem wolnym od pracy po godzinie 12.00, wysyłka będzie zrealizowana w najbliższym dniu roboczym. Termin dostawy przesyłki jest uzależniony od wybranej formy dostawy i płatności (zwykle 1-3 dni robocze).
W sytuacji nieotrzymania (niewłaściwe doręczenie – pod inny adres niż ten, który był określony jako do wysyłki) lub zagubienia paczki przez przewoźnika należy zgłaszać taką sytuację mailowo na adres sklep@ergosolid.pl lub telefonicznie +48 17 787 60 70. W mailu należy podać nr zamówienia oraz dane osobowe z adresem, który był podany przy składaniu zamówienia. Po otrzymaniu takiego maila będziemy mogli zgłosić reklamację u przewoźnika i wysłać paczkę ponownie lub przekierować ją na właściwy adres.
Koszty dostawy – przedpłata

1~3 dni robocze

2~3 dni robocze

2~3 dni robocze

pon.-czw.: 8:00-16:00
pt.: 8:00-15:00
Wysyłka za pobraniem

2~3 dni robocze
Formy płatności on-line

BLIK, szybkie przelewy, karty płatnicze

+ 1~2 dni robocze
nr konta mBank: PL19 1140 1225 0000 2585 4800 1001